Strona główna / Warsztaty / Psychologiczne aspekty uczenia się i rozwoju w organizacji
Psychologiczne aspekty uczenia się i rozwoju w organizacji
– psychologiczne aspekty procesów szkoleniowych, coachingowych i mentoringowych
Warsztaty zapoznają z aspektami psychologicznymi prowadzonych procesów szkoleniowych, coachingowych i mentoringowych w organizacji – potrzebą i celem ich realizacji oraz warunkami jakie muszą być spełnione aby realizowane działania rozwojowe były skuteczne.
Program warsztatów:
1. Szkolenie, coaching, mentoring – formy profesjonalnego rozwoju
– charakterystyka, zalety i ograniczenia poszczególnych form rozwoju
– funkcja i zastosowanie szkoleń, coachingu i mentoringu w organizacji
– rola oraz różne konteksty pracy trenera coacha i mentora w organizacji
2. Psychologiczne aspekty uczenia się i rozwoju osób dorosłych w organizacji-
– cykl uczenia się osób dorosłych
– styl uczenia się a rozwój w organizacji
-narzędzia zwiększające efektywność uczenia się i motywację do rozwoju
3. Psychologiczna tożsamość i jej wpływ na proces uczenia się i rozwoju
– psychologiczna tożsamość trenera, coacha, mentora
* czym jest i co ją buduje?
* jak wpływa na efektywność uczenia i rozwijania innych
4. Różnice indywidualne i ich wpływ na proces uczenia się i rozwoju
– różnice indywidualne
* inteligencja, style poznawcze, temperament, osobowość
– osobowość i mechanizmy związane z osobowością, a efektywność uczenia się i rozwoju
* mechanizmy związane z samooceną
* mechanizmy obronne osobowości
Pytania, na które znajdziemy odpowiedzi podczas warsztatów:1.
1. Dlaczego ludzie dorośli uczą się i rozwijają?
2. Jakie psychologiczne mechanizmy wpływają na efektywność procesów uczenia i rozwoju?
3. Jakie psychologiczne mechanizmy należy uwzględniać planując działania rozwojowe typu szkolenia, coaching i mentoring w organizacji?
Formularz
Zadzwoń
+48 606 265 165
Odwiedź mnie
Centrum Psychologiczne SYNERGIA
os. Mozarta 30 lok. 19, 31-232 Kraków
Napisz do mnie
kontakt@aleksandraglinka.pl